Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Μύρισε Πάσχα με Μοσχομυρωδάτες Λαμπάδες!

Μπορεί ο καιρός να μην θυμίζει άνοιξη αλλά στο εργαστήριο μου οι μυρωδιές σε συνεπαίρνουν θυμίζοντας πως σύντομα θα έρθει  κι αυτή και μαζί της και το Πάσχα.

Φέτος οι λαμπάδες μου είναι στολισμένες με τσόχινες καρφιτσούλες σε διάφορα πασχαλινά σχέδια όπως Λαγουδάκι, Κοκοράκι κ.τλ. 

Μετά την Ανάσταση μπορείτε να αφαιρέσετε την καφιτσούλα και να σας μείνει σαν αξεσουάρ και σαν ενθύμιο!

Δε λείπουν όμως και οι ειδικές παραγγελίες όπως η "παγωμένη" βασίλισσα της Αρεντέλας, Έλσα.

Τις περισσότερες από αυτές μπορείτε να τις δείτε με τις τιμές τους και στο κατάστημά μου στο Etsy.

Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε μπορείτε να μου στείλετε e-mail. Θα χαρώ πολύ να μου αφήσετε τα σχόλιά σας. Η γνώμη σας μετράει!!!











Δεν υπάρχουν σχόλια :